Nasza strona

sobota, 18 czerwca 2016

PIOSENKI NA FESTYN;-)




DZISIEJSZY CZAS OKAZAŁ SIĘ ZBYT KRÓTKI...
WARTO POWTÓRZYĆ PIOSENKI I TANIEC W DOMU...
DUŻO TEGO, ALE DAMY RADĘ;-)


ŻYCZĘ OWOCNEJ PRACY;-);-);-)

PROSZĘ, ŻEBY RODZICE, ZBYT MOCNO, NIE PRZYSŁUCHIWALI SIĘ NOWYM UTWOROM, ŻEBY DZIECI CHOĆ TROCHĘ MOGŁY WAS ZASKOCZYĆ;-)





Hymn Światowych Dni Młodzieży - pokazywanie - 3 zwrotki
Ref: Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią...

Jezu ufam Tobie
Ref: Jezu ufam Tobie, Jezu kocham Cię,
W miłosierdziu Swoim nie opuścisz mnie!
Jezu ufam Tobie, Jezu kocham Cię,
Do swojego serca mocno przytul mnie!

Nowy człowiek - dziecko Boga
Ref: Nowy człowiek - Dziecko Boga, na chrzcie się zaczęła droga,
którą idzie człowiek nowy, życiem wiary obdarzony.
Nowy człowiek - dziecko Boga, do nieba prowadzi droga.
Idzie człowiek przemieniony, ziarno wiary w sercu ma.

Otwierasz niebo - Panie - zespół Deus Meus
https://www.youtube.com/watch?v=idTXd9KzPik
Ref:Otwierasz niebo, Panie. Baranku Boży, zapraszasz nas.
Otwierasz niebo, Panie. Baranku Boży.

Wszystkie dzieci nasze są
Ref: Wszystkie dzieci nasze są: , Basia, Michael, Małgosia, John,
na serca dnie mają swój dom, uchyl im serce jak drzwi.
Wszystkie dzieci nasze są:
Borys, Wojtek, Marysia, Tom, niech małe sny spełnią się dziś,
wyśpiewaj marzenia, a świat - będzie nasz! 


 Konik z drzewa koń na biegunach
Ref: Konik - z drzewa koń na biegunach, zwykła zabawka mała huśtawka        A rozkołysze rozbawi, konik - z drzewa koń na biegunach  
                      Przyjaciel wiosny, uśmiech radosny, każdy powinien go mieć...  

         Więc chodź pomaluj mój świat  
Ref: Więc choć pomaluj mój świat, na żółto i na niebiesko.
Niech na niebie stanie tęcza malowana Twoją kredką.
Więc chodź pomaluj mi życie, niech świat mój się zarumieni.
Niech mi zalśni w pełnym słońcu, kolorami całej ziemi.

Ojciec - Siewcy Lednicy - śpiew i pokazywanie
Ref: Ojcze prowadź mnie, prowadź mnie, wola Twa niech dzieje się.

W moim sercu mieszka Król, a Jego flagą radość jest
                              
                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz